środa, 23 stycznia 2013

13.

Pierwszy tysiak!

Dziękuję! 

Bez Was ten blog nie miał prawa by istnieć, a publikacje postów nie miałaby większego sensu.
Składam serdeczne podziękowania dla tych wszystkich którzy wspierali mnie i pokazali, że ma to wszystko jakiś sens i że warto było.
Osobne podziękowania dla Michała, Patrycji, Sandry i Agnieszki których docenienie mojego bloga jest dla mnie bezcenne.
Obojętnie jak potoczy się współpraca podziękowania dla studentów uczelni w Kaliszu którzy wyszli z inicjatywą by moje artykuły publikować w ich uczelnianym piśmie. Wielkie dzięki!
Mam nadzieję, że wspólnymi siłami uda nam się wywołać świadomość w wielu ludzkich umysłach by wspólnie potem przejść do działań.
Podziękowania kieruję również do obywateli Syrii którzy na jednym z profili opisują i pokazują jak rzeczywiście wygląda krwawa wojna w ich kraju, dzięki nim powstał autentyczny post o horrorze w Syrii.
Dziękuję-dla Ahmada z którym było mi dane korespondować, Syryjczyka który uciekł z ojczystej Syrii do stolicy Jordanii-Ammanu i przebywa na uchodźstwie. Thank you Ahmad!
Drogi Czytelniku, DZIĘKUJĘ, że jesteś!

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

:) Jak coś jest warte uwagi i pochwały, to udzielę. Nie kończ nigdy z blogiem... proszę Cię. Michał :)

I. pisze...

a ja bym chętnie poczytała o holocauście przeprowadzanym aktualnie przez Żydów. bo jestem bardzo ciekawa opinii innych - ale nie tych manipulowanych przez media.

Anonimowy pisze...

Kasiu czekam na kolejne wpisy... Twoje wypowiedzi są bardzo mądrze napisane - takie moje zdanie.

Pizza nowe miasto poznań pisze...

Poprzedni wpis bardziej mi się podobał.

Anonimowy pisze...

A co się dzieje z Panią Kasią, że nie pisze? Prosiłbym o kolejny wpis. Pozdrawiam ;)